fbpx

NEWS:

Marka własna gospodarstwa pasiecznego

Marka Własna Gospodarstwa Pasiecznego

Etykiety

W tym miejscu warto przytoczyć przykład etykiety z oferty Wydawnictwa „Pasieka” o numerze katalogowym E301.

W powyższej etykiecie wszystko idealnie wręcz zostało opracowane: kolorystyka, owalny wykrój odpowiedni do słoików w kształcie walca, symbolika i bogata treść interesująca konsumenta. Brakuje tylko logo i adresu producenta – dane te są zastępowane zwykłą pieczątką, co psuje – niestety - estetykę tej etykiety.

Etykieta z Pasieki E301Etykieta E301 nagrodzona brązowym medalem na Kongresie Apimondia 2011 w Buenos Aires

Warto dodać, że właściciel projektu graficznego pokazanej etykiety – Redakcja „Pasieki” – otrzymał na światowym kongresie pszczelarzy Apimondia 2011 w Buenos Aires – brązowy medal w kategorii etykiet.

zablokowane [...] - część treści ukryta, w całości dostępna tylko dla zalogowanych e-Prenumeratorów

Wówczas byłoby jedno wspólne logo dla pszczelarzy zrzeszonych w danej organizacji. Oczywiście, po przeciwnej stronie tego słoika musi znaleźć się kontretykieta z pełną informacją o wartości miodu i z adresem producenta.

Również warto podkreślić, że w przypadku miodów ciemnych (gryczany i ze spadzi iglastej) nie można wprost odnosić się do ich koloru. Czarny wkomponowany w biel jest bardzo elegancki w ubiorze człowieka, ale użyty w reklamie jest negatywnie odbierany przez konsumentów.

Tutaj powinno się uciec do wybiegu i dopasować kolorystykę etykiet do roślin, z których zbierany jest miód z równoczesnym pokazaniem fragmentów roślin (kwiatostanu gryki i gałązkę jodły), tak jak to pokazano na poniższej etykiecie. Taka symbolika i dopasowana do niej kolorystyka jest dla klienta oczywista i czytelna.

etykiety na miód


Marka własna gospodarstwa pasiecznego